Novosti
Najbolje Outdoor kampanje
SVET – AdWeek objavio je TOP 19 najboljih outdoor kampanja po oceni Cannes Lions žirija. Ove kampanje osvojile su zlatne lavole i Grand Prix nagrade na ovogodišnjem festivalu. Pogledajte ih, možda vam budu inspiracija za neke buduće kampanje. Koja kampanja vam se najviše dopada? Twitter – What’s Happening State Street Global Advisors – Fearless Girl (McCann New York) Heinz – Steak, Burger, Fries (David, Miami / Sterling Cooper Draper Pryce, New York) Aeromexico – Borders San Luis Rio Colorado, Borders Ciudad Juarez, Borders Rio Bravo (Ogilvy & Mather, Mexico City) Volkswagen Trucks – Grey Gate, White Gate (AlmapBBDO, São Paulo) Der Tagesspiegel – Trump (Scholz & Friends, Berlin)
Bilbord koji vam pomaže da se parkirate!
SVET – Parkiranje je za mnoge vozače noćna mora. U Fiatu su zato kreirali interaktivan oglasni pano koji vozaču pomaže da se bočno parkira i tako istovremeno promoviše sistem za pomoć pri parkiranju automobila Fiat 500. U nekoliko nemačkih gradova su, na zidove ispred parking mesta, gde su automobili parkirani jedan za drugim, postavili posebne plakate s različitim likovima od lepe plavuše od deteta, a koji reaguju na automobile koji se pokušavaju parkirati na skučeno parking mesto. Ovo kreativno rešenje potpisuje agencija Leo Burnett Germany.
Outdoor oglašavanje u cijeloj Bosni i Hercegovini
Imate ideju, startUp biznis, patent…odnosno vrijedno ste radili na nečemu, ali još niste ubrali plodove mukotrpnog rada i zalaganja i još uvijek niste javno pokazali ono što imate za ponuditi. Reklamiranje dvadeset i prvog vijeka nudi sve u jednom i postaje sve agresivnije, napadi na perecepciju i na kupca djeluju (ne)svjesno pa se samim time donose i neke ishitrene odluke pri ulaganju. Reklamiranje na nivou dvadeset i prvog stoljeća United Outdoor BiH je način da se sa svojom idejom, kroz reklamu predstavite publici na teritoriju čitave Bosne i Hercegovine putem Billboarda, City light, Wallscape (i mnogih drugih načina oglašavanja koje možete predložiti i Vi), a koji se nalaze na najprometnijim i najatraktivnijim lokacijama u svim gradovima naše države. Pokrivenost teritorija čitave BiH Ozbiljno pristupate svom poslu, biznisu, ideji? Onda svakako promišljate i ozbiljnom marketingu koji će ponuditi sjajne rezultate koji su i statistički mjerljivi i transparentni – Outdoor oglašavanje je jedno od najpopularnijih i najznačajnijih načina oglašavanja i plasiranja poruke ciljnoj publici sa direktnom porukom. Drugačiji pristup United Outdoor BiH ne čeka finalni proizvod koji se postavlja na stotine različitih marketinških , njihov pristup se zasniva na vizualizaciji ideje kupca koju oni konceptualno stavljaju u finalni proizvod. O uspješnom kreativnom rješenju govorimo […]